Sabtu, 2 Februari 2013

06 di raub - Google Blog Search

06 di raub - Google Blog Search


Cerita Ita: Cuti Kahwin <b>di Raub</b>?

Posted: 16 Nov 2012 01:14 AM PST

salam sejahtera semua,

sempat lagi aku buat entry sebelum balik ni...

saje nak bagitau korang yang kami akan ke raub hujung minggu ni....

bukan nak kahwin lagi sekali ok... yang dulu tu masih sah.... juga bukan nak menghantar shah kahwin sekali lagi.... tidak la muka aku nak ngantor kan... kalau dia nak pegi sendiri! hihi..... sila baca sambil angkat kening ye...

kami sebenarnya nak menghadiri kerja kahwin sedara shah kat sega... eh sega tu area raub ke lipis ek? aku selalu la confius... kawasan dia tu cam dekat-dekat je... mana sempadan ntah....

jadi aku nak minta jasa baik korang tolong doakan kami selamat dalam perjalanan pergi dan pulang kami ye....

kalau ada duit lebih nak je aku ambik cuti hari isnin terus lajak ke Cameron Highlands kan?.... boleh bang...?eheeeemmmm...

p/s aku dah mula intai-intai tempat menarik kat raub ni... antaranya kedai borong tudung...ahahahai....korang ke mana pulak wei?? dah macam org pahang pulak dah aku ni....

BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Jan 2013 03:51 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Laman Rasmi: SEKITAR PROGRAM CERAMAH <b>DI RAUB</b> (23 NOV <b>...</b>

Posted: 24 Nov 2012 11:17 AM PST

KEADILAN Cabang Raub semakin rancak dengan berbagai program yang diatur bagi menghadapi PRU ke 13 yang bakal diumumkan pada bila-bila masa dari sekarang. Pada 23 November 2012, dua program dijalankan serentak di Raub iaitu Forum Rakyat dan juga program Ceramah Umum bertempat di Felda Tersang 3, Batu Talam, Raub.
Dun Batu Talam memang diketahui umum sebagai kawasan kubu kuat Umno di Raub, namun KEADILAN Cabang Raub dengan penuh yakin dan kesungguhan akhirnya berjaya menembusi kawasan tersebut di mana dianggarkan tidak kurang seribu orang yang hadir di dalam ceramah malam itu.  Penceramah utama yang diundang pada malam tersebut adalah Sdr Rafizi Ramli, Pengarah Strategi KEADILAN Pusat yang baru balik dari Hong Kong bagi mendapatkan maklumat terperinci berkaitan kes RM40 Juta yang disyaki melibatkan KM Sabah.
Di samping itu, penceramah yang turut diundang adalah YB Chang Lih Kang, YM Tengku Zulpuri Shah (Timb Pengerusi DAP Pahang) dan Tuan Hj Harris Abdullah, Peguam terkenal yang banyak mewakili kes melibatkan para peneroka Felda.  Program ceramah yang diPengerusikan oleh Sdr Rizan Hj Ali, Pengarah Pilihanraya KEADILAN Cabang Raub pada malam itu boleh dianggap berjaya kerana yang penting kubu kuat Umno di kawasan itu berjaya ditembusi oleh KEADILAN.
Syabas kepada KEADILAN Cabang Raub semoga terus merancakkan aktiviti program agar rakyat terus dibekalkan dengan maklumat yang tepat.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads