Selasa, 9 April 2013

06 di janda baik - Google Blog Search

06 di janda baik - Google Blog Search


Bercuti <b>di Janda Baik</b> Pahang | HARI INI DENGAN SENYUMAN...

Posted: 19 Mar 2013 09:12 PM PDT

Cuti raya cina Feb 2013, kami berkesempatan berjalan-jalan ke Janda Baik pahang...tujuan nak tenangkan fikiran selepas macam2 yang berlaku. so amat sesuai la dengan tempat ni yang nyaman, aman damai, tenang, sejuk....kami stay kat Cheringin Hill resort. Memang best tempat ni kat atas bukit...sejuk mata memandang...swimming pool ada..tapi sejuk la...tp mikael sanggup jugak mandi..terketar-ketar mandi...hahaha...
mandi kt tepi2 je...apsal ntah takut nk ketengah...


ni mikael yg tolong ambil gambar...pandai dah anak bujang aku ni...hehe...


sejuk air ni...camne la boleh mandi jugak ni...huhu...


nampak tak budak kecik tu...jauh kemain...orang dh nak balik..dia nak main lagi...btw, nampak tak kete comel sebelah tu..tu la kereta baru saye..hehe...tukar daripada kenari manual ke Myvi Auto...tujuan sebenar sbb nk tuka auto...x larat dh nk bawak manual...
Mikael dah pandai bergaya sekarang...tengokla pic dia..ni sume bukan candid tau..ni dia yang buat gaya2...hahaha....dah besar anak bujang aku ni....

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads