Khamis, 13 Jun 2013

06 di bukit tinggi - Google Blog Search

06 di bukit tinggi - Google Blog Search


My^LiFe^WiT^mR^ZuAr: Cuti <b>di Bukit Tinggi</b> & Genting Highland <b>...</b>

Posted: 14 May 2013 06:00 PM PDT

mcm biasa pepagi keluar bilik trus laa g bekpes.. da selsai tu kami pun pusing2 kat situ... org mmg xramai laa.. apa yg kami nmpak ada laa 2.. 3.. pasangan yg baru kawin...(sebabnya jari memasing merah lg inainya.... ) hahahah siap kena sound lagi dgn mr zuar sbb sibuk tgk jari org tu.. 




ni la sikit gmbr2 kami... xde org nak suh amikkan gmbr kami ber4... =(
 ni laa buktinya... xde org yer... senyap sunyi jerr....
dah puas pusing2 kat situ kami trus naik bilik siap2 kemas beg nak gerak ke genting plak... kami x pergi pun taman jepun tu semua.. sbb susah plak nak hangkut stroller.. xpe laa next time pergi lg.. tp x tido sana kot.... sbb mmg xde apa pun kt situ.. skadar nak relaks kan pikiran leh la...  
perjalan ke genting pun di teruskan... smpai2 jer trus check in kt awana.. selasai hantar barg kami keluar balik trus cari makan & naik kat atas.. sekadar pusing kat indoor je... main kat dlm tu je nak g outdoor dah lambat plak .. rsa cam rugi je plak ...dah penat pusing & melayan karenah zikry main game.. pe lagi isi perut laa... seblum turun balik ke awana... auni sgt2 good girl.. diam & tido je keja dia.. klo nak susu je dia nangis...
 ni masa baru sampai  kt bilik....
haaaa nangis nak susu laa tue....
aktiviti malam duk terperap dlm bilik .... layan karenah anak2.. 

esok nya xde kemana pun... check out trus balik... mr zuar nak cpt sbb dah ada kerja yg menunggu... =( sgt x syokkan dlm cuti2 ni kena balik cpt & tergesa2... bile laa nk dpt cuti yg betul2 tenang tanpa gangguan nihh....... apa2 pun happy jugak sbb realese segala tension duk terperap kat umah selama 3 bulan...tq mr zuar sbb sudi ikut kan kehendak bini mu ni... bile lagi kita nak g bercuti  nih...????
ok...bupbai... nak balik da... anak bujang skrg da semakin pandai bergaya...

Budak Perempuan Dibunuh <b>Di Bukit Tinggi</b> Klang - Tv3

Posted: 09 May 2013 06:09 AM PDT

Tajuk Utama < Kembali ke Tajuk Utama

9 May 2013, 09:09pm by mahirah shah



Dua lelaki direman selama seminggu bagi membantu siasatan berikutan penemuan mayat seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun di Bukit Tinggi, Klang malam tadi.

Mangsa dikenali sebagai Nur Amyliana Shuhada Mohd Noor ditemui kira-kira jam 10 setengah malam di kawasan tempat letak kereta Lorong Batu Nilam, Bukit Tinggi, Klang yang terletak kira-kira 2,200 meter dari kediamannya.

Pemeriksaan awal mengesahkan mangsa sudah pun meninggal dunia ketika dijumpai.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, ACP Mohamad Mat Yusof berkata pemeriksaan awal mendapati ada kesan pendarahan pada kemaluan mangsa.

Mayat kemudian dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang untuk dibedah siasat.

Jenazah dijangka dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Delik, Klang, selepas bedah siasat selesai.


Beautiful Pre Wedding @ <b>Bukit Tinggi</b> - Ahmad Fairus

Posted: 04 Jun 2013 10:33 PM PDT

All rights reserved. All materials on this site are copyrighted and may not be used in any way other than personal use unless authorized or stated otherwise by Ahmad Fairus Reproduction, modification or storage, either digital or analogue are strictly prohibited without written permission. Copyright � 2007-2010 by Ahmad Fairus.

© 2009 Ahmad Fairus Photography - all right reserved - powered by hairudy.net - www.ahmadfairus.com

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads