Sabtu, 13 Julai 2013

06 di beserah - Google Blog Search

06 di beserah - Google Blog Search


petugas bn bakar bendera sendiri <b>di beserah</b>??? - Semut Hitam

Posted: 21 Apr 2013 11:15 PM PDT

Ah! Gila lah! Takkan mungkin pulak petugas - petugas jentera Barisan Nasional sanggup nak bakar bendera sendiri. Jentera BN bukan macam pencacai Pakatan tu.

Semuanya istiqomah melaksanakan tugas dan tanggungjawab masing - masing. Hanya mereka yang kurang jati diri je yang sanggup buat macam tu.

Orang yang tak kental pemahaman dalam perjuangan dah tentu - tentu takkan buat kerja Gila macam tu brader. Hanya orang yang kecewa je yang buat.

Tapi, memandangkan puak - puak Pakatan Haprak tu suka menuduh benda yang bukan - bukan, baik kita sendiri buat 'Pre-empt'. Kalau tidak, alasan yang sama jugak diorang buat.

Bila orang kata diorang yang bakar, mula la diorang bagi alasan yang tak masuk akal. Dan jangan pelik kalau diorang tuduh petugas BN sendiri yang buat kerja tu.


Yang bagi alasan macam budak sekolah tadika pun boleh jadi jugak. Diorang buat la tuduhan kononnya orang lain yang buat dulu. Tapi tuduh pun tak de bukti. 

Buat laporan pun tidak. Jadi, macam mana orang nak percaya dengan dakwaan serta tuduhan yang diorang buat? Setakat pakai air liur je, baik tak payah!!!

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni memang dah ketandusan idea. Tu sebab la diorang terpaksa ambik tindakan biadap macam ni. Diorang  sedar rakyat semakin menolak perjuangan mereka. Tu pasal diorang jadi semakin terdesak!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads