Jumaat, 26 Julai 2013

06 di teluk cempedak - Google Blog Search

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


Adanya Kamu: :: Sepetang <b>di Teluk Cempedak</b> ::

Posted: 21 Jun 2013 09:00 AM PDT

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)
Kami lepak2 kat Teluk Cempedak untuk kesekian kalinya...Tapi pertama kali datang sini bersama Aira. Layankan permintaan kakak nak mandi pantai sebenarnya...terkejut jugak Asiah tengok kakak berani mandi pantai. Kalau sebelum ni dia takut nak sentuh air laut tu...walaupun sekadar kat tepi pantai je
macam kene dera jerk tangisnya...huhu
Mungkin dia dah besar...dia dah tahu ape itu pantai kan...cepatnya kamu membesar ye kakak...(",)...Aira plak seronok je main pasir. Kalau ikutka hati. Dia nak je join baba & kakakya mandi air laut tu...nangis2 dia nak masuk dalam air tu...tapi disebabkan cuaca panas...Asiah dukung je dia...(",)



Banyak dah perubahan kat Teluk Cempedak (TC) ni. Surau & tandas baru dah. Tandas bersih tapi surau perempuan tu tak berapa sikit. Tapi ok la berbanding dulu. Kalau korang ade datang Kuantan,Pahang jangan lupa singgah kat TC ye....best kat pantai ni...(",)














Tiada ulasan:

Catat Komen

ads