Sabtu, 14 September 2013

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


Tangga Domino CIKU: Mencari Lavender <b>di Cameron Highland</b>

Posted: 26 Aug 2013 10:44 PM PDT

Salam,





Ciku baru balik dari cameron sakan nak tengok lavender 2 hari lalu..hihi..Dah banyak kali ciku naik Cameron tapi tak penah singgah sini dan tak perasanpun ada tempat ni sebelum ni..huhu.

Ciku wat survey kat google ajes dan pegi le kami sekeluarga..jom terjah gambo ciku di cameron lavender Garden..Kami naik ikut simpang pulai..no tapah ..poning poning kalau ikut tapah..hihi.

Bayaran masuk : 
RM5 dewasa
RM3 Kanak kanak (5 tahun above)

Masa buka : 9 pagi -6 petang
Masa cuti (jumaat -ahad tu )  : 9 pagi -7 petang

Lokasi : Area Tringkap , selepas Honey Bee farm ,sebelum kampung raja..haha..instruction senget.Wat je carian map google k.



Gambo bawah ni baru le Cameron Lavender garden

  














 Orait sesapa rasa nak pegi yang tak penah jejak sini..bolehla terjah cameron lagi..:)


**Pesanan : Sesapa dah cukup RM1300 dalam akaun tabung haji bolehla mendaftar haji***
Tetiba..hihi. Boleh baca detail sini na.

http://www.tabunghaji.gov.my/pendaftaran-haji-dalam-negara2

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads